Ben de o hastanede doğum yaptım Mehmet Alicik vardı şuan yok iyi bir doktordu ama hastaneden memnun kalmadım ilgisizlerdi hemşireler gelip çok ilgilenmedi kızım yoğun bakımda kaldı emzirmeyi bilmediğimi ilk gebeliğim olduğunu söylediğim halde yoğun bakımdan çıkarırken bebeğimi hiç birisi emzirmeyi göstermedi ben kendi kendime arabaya biner binmez göğsümü açtım tuttum emdi kızım çok şükür ameliyathanede de boş boş konuşan hemşir vardı yok etim sıkı değilmiş spor yapmam lazımmış et yemem lazımmış dikerken zorlanmış beni dikerken bunu söylüyor ameliyatta çocuğumun solunum sıkıntısı çıkmış kakasını yemiş yoğun bakıma gidiyor salak kalkmış bana ne diyor şikayet etti Mehmet alicik kovdurdu benim için reyap bitmiştir bir daha doğum yapmam 👎