Sizi tebrik ederim cok guzel birsey yapmissiniz.evladiniz oldu.sahiplenme duygusu cok baska.benimde 4 kedim var hepsinin ayri sahiplenme oykusu var.hissi cok ayri.tualet sorununa gelince aslinda anneleri ogretiyor ama annesiz buyumus ise icgudusel olarak ogreniyorlar hala da egitim yok ise yaptigi diskiyi kuma koyun kolaylik olabilir.sevgiler