Kardelengizem benim kader arkadaşım mışsınız… bende 12+2 haftalık gebeyim ve bugün gebeliğime son verilecek. Bende 1 haftadır öğrendim bu hastalığı. İkili tarama için gitmiştim ense kalınlığı 6.2 çıktı. Onun dışında ödem kistik higroma hidrops hepsi çıktı üstelikte 1 hafta geride geliyormuş bu öyle normal dert edilmeyen bi gerilikte değilmiş. Gelişememiş ödemden. Ben 7 doktor gezdim sizi asla üzmek istemem ama benim başta çok umudum vardı hepsi birer birer son buldu. Özeli de devleti de hepsi tedavisi yok diyor… ve riskli diyor normali 2,5 olması gerek ensenin hadi 3 olsjn sizinki de benimki de çok çok yüksek ve doktorların söylediği mesele zaten ense kalınlığı da değil diyorlar. O ödem gerlemiyormuş bana istersen 2 hafta bekle dediler 1 haftasını bekledim baktım inmiyor ilerleyen zamanda bana daha zor olur hem ayrılması hem de bebek büyüyecek doğurması diye bugün sonlandıracağm. Ben sıvı aldırmak istemedim. Zaten belli bi süreç o sıvıların sonucu temiz gelip ödemi ilerleyen bir çok hasta var burda o yüzden temiz gelmesi bi anlam ifade etmiyor. Aklınıza takılan olursa bana sorabilirsiniz 1 haftadır bu konuyla ilgili konuşmadığım kimse okumadığım makale kalmadı 😔