Kkbra44 Aleyna1305 benim 20 si 2 gün geciktim 2 gün önce erken test yapmıştım belirti olduğu için pozitifiti bugün kanda değerim 514 lerde çıktı sizin ki ?
Aleyna1305 Kkbra44 ayy çok sevindim sağlıkla büyüsün İNŞALLAH benim döngüm biraz karışık ya son 2 döngüm 42 olduğu için onu baz aldım ve 1 haziranı bekliyorum 1 Haziran’da olmazsam veya bana tuhaf gelen belirtilerim olursa test yapıcam 😇
Aleyna1305 esmerella37 yok geçmedi döngümü 42 baz alıyorum 1 Haziran diyor uygulama bekliyorum bakalım ama 38 37 35 olduğu günler de oldu döngümün bakalım ben 1 haziranı bekliyorum
esmerella37 Aleyna1305 ayy hadi guzel hberler verirsin insallah bize bende bı olsam da hastaneye adetli gitsem
Kkbra44 Aleyna1305 bende daha önce kimyasal gebelik geçirdim bi kaç gün sonra tekrar kan testi yaptırıcam o yüzden tam anlamıyla sevinemedim
obiranneeeeeeeee Aleyna1305 ayda bir pcos’luyum ve negatif görmekten korkuyorum 🥺 1 senedir deniyoruz
Aleyna1305 obiranneeeeeeeee 1 sene normal diye duydum biliyorum çok uzun bı zaman rabbim isteyen herkese ozletmeden nasip etsin sağlıklıca ama umudunu kaybetme üzülme hiç hastaneye gidip göründün mu peki
Aleyna1305 esmerella37 valla bende biraz bu ay umutsuzum doğruyu söylemek gerekirse yumurtlama gunume denk geldi mi tuttu mu bilemiyorum hayırlısı bakalım 🥰❤️
esmerella37 Aleyna1305 ben hic takıp etmedim valla esimde sperm testi verdi zaten ilk 4 gun olmadı gittik karabuke tekrar sıra verdıler bosuna bekledi 4 gun snra bidaha sıra bidaha 4 gun ılıski olmadı fılan zor yani 😂😂
Esra_Omer_21 Aleyna1305 en güzelini yapiyosun canim burasi gerçekten heyecanına bi kat daha heyecan katıyor insan farkli seyler ogreniyor😊yaşın kaç
Esra_Omer_21 Aleyna1305 hım küçükmüşsün ☺️bende 25 canım 23 yaşima yeni girmistim anne oldum ☺️21 yaşinda evlendim