Esra_Omer_21 Aleyna1305 kız maşaAllah sana bugun hep de seninkilere denk geldim öyle sürekli yazmam normalde bende sende ne hızlı çıktın 8 saatte 3 post ben 3 senedir burdayim toplasan 7 tane yok😂
Nurkoylms Btl-Als benimde 11 nisan canim bende ultrasonda baktirmadjm beta kac cikti acaba nexaman farkettniz gebe oldugunuzu
Btl-Als Nurkoylms ben 1 ayda bir adet oluyorum 10 mayısta adet olmadm korktum belkide düzensiz olcak dedim 2 3 gün bekledim gene olmdm test aldm hem pozitif oldu ben de16 mayısta kan verdim 590 ckti doktor çok düşük dedi 19 mayıs tekrar verdirdi oda 2969 çkms yarın doktora gidecem bakalm ne diyecek
ezgi1997__ Nurkoylms benimde son adet tarihim 8 nisandı doktor beta istemedi ultrasonda direk kese göründü
Smyald Btl-Als kuzum bana da bi dönsene bende 22 nisanda adet oldım 26 da bitti 20 Mayıs adet günü gösteriyor hala olmadım test yapmaya korkuyorum istediğim sonucu almicam diye
Nurkoylms Btl-Als beta degerleriniz gayet guzelki benim 83,51 cikti doktor hic oyle dusik falan demedi bende 30 mayista gidecegim insallah siz kac haftaliksiniz suan ayni olmamiz lazim
sekerparemm Btl-Als doktora gittinmi ne dedi kaç hafta olduğunu falan söyledimi? Kesen gözüktümü yada
Btl-Als Smyald Yarın test al yap bi 1 ay olcak seninde tarihlerine göre varsa çıkar zaten ana sabahtan yap testi daha etkili oluyor genellikle
Smyald Btl-Als ağlıyorum şuan lavaboya gittim pembe kan geldi adet başlayacak galiba yada adeti gecikip ara kanama geçiren oldu mu
Aleyna1305 Smyald ağlama kuzum ya daima pozitif düşün sıkma canını lütfen bak bende bekliyorum test yapmadım daha hep dua ediyorum ama olumsuza da kendimi alistiriyorum biliyorum hepimiz çok istiyoruz sabırsızlanıyoruz ama her şeyin bir zamanı var işte burda hep beraber bekleriz o günleri üzülme lütfen bizler yanındayız 😇❤️
Aleyna1305 Esra_Omer_21 burayı sevdim ya iyi insanlar var ve çok aktif kullanıcılar da var bebek haberi bekliyoruz zaman geçmiyor böyle bekleyenlerle teselli oluyoruz bizde napalım 😂
Dolphin16 Bende en son 13 Mart , 16 Nisan da oldum mayısta henüz olmadım . Geç yumurtlama gördüm adete 10 gün varken . Belki geç döllenme yaşıyorum bilmiyorum ama henüz adet olmadım 🤷♀️