262223-- Kubrakarahan 22.23 haftaya gel gümbür gümbür ben burdayım diyor 😂 😂 sonra dersin uykumdan uyandırdı
TheMuhtesem Kubrakarahan ben 21-22ye kadar hissetmemiştim, hatta kasılmam varmış onu hareket sanmıştım da doktor farketti allahtan kasılma olduğunu 🫠
babymomy_ İlk gebeliğinizse normal tabiki. 23. Haftaya kadar hissedilmeyebiyormuş . Benim ilk gebeliğim ilk tekmesini 20. Haftada hissettim 🥰
avakadominigi Kubrakarahan ben 16 dan beri nadir çoook hafif hissediyorum ve düzensiz.Net hareketler 22 de fln hissediliyormuş