Merhabalar 37+2 yiz ve ilk başta normal isterken doktor bebeğin kafası büyük ve iri yapılı bir bebek dediği için açıkçası normal doğumdan korktum çünkü 160 boy 60,5 kiloyum şuanda , daha sonra sezeryan düşündüm ve doktorum belden aşağı uyuşturmalı doğum önerdi çünkğ komple anestezi verilince bebeğede gidiyormuş ama belden yaparsak gitmez dedi ama bebek çıktıktan sonra yine seni uyuturuz dedi , o kadar kararsızım ki 1 Haziran sezeryan tarihi verdi , normal doğuma zorlamalımıyım bilmiyorum çok sancılarım var ve 2 cm de açılmam var evde hiçbir işimi yapamıyorum doğru düzgün yürüyemiyorum bile çok ağrım oluyor bebek 3100 gr mış . Yani o kadar kafam karışıkki belden uyuşturmalı mı yapsak yoksa komple anestezimi ya da bu ağrıları çekip normalmi inanın hiç bilemiyorum , evet bunu düşünmek için geç kaldım ama bu haftaya kadar hiçbirşey düşündüğüm gibi gitmedi gebeliğimde çok zorluklar yaşadım çok kafam karışık tecrübeli ve bana öneri verebilicek annelerin yorumlarını bekliyorum arkadaşlar teşekkür ederim şimdiden 🙏