Kızlar ben 30. Haftadayım. Kimse bana bu zamana kadar yüzüğü çıkarmam gerektiğini demedi. Normalde de hiç çıkarmam. Alyansım bir tık dardı zaten. Arkasında tek taşım var. Parmaklarım bugün hafif şişti annemle babam dedi yüzüğünü niye çıkarmadın artık çıkar ileride çok zorlar seni. Neyse 30 dk falan uğraştık eşimle 🤣😂 kremler, sabun sıcak sular vs. Canım acıdıkça bekledim o yüzden 30 dk oldu 😂 bu yüzük hiç bir şekilde çıkmıyor parmağımdan. Parmağım yara oldu sanki hatta yüzüğün olduğu yer acıyor 😵💫 yüzüğü nasıl çıkarabilirim? Yönteminiz falan var mı?
Bir de kolumda bileziğim vardı ona da aynısı olacak gibi 😂 doğumda çıkarmam gerekiyor mu? Gerekmiyorsa uğraşmicam boşa 😵💫😪