Yagmurben Kızlar 17+4 hamileyim göbek deliğimin sağ tarafında aşırı gerilme hissediyorum. Sanki orası daha sert gibi bebeğim orda olduğu için midir ?
ipekcim Yagmurben evet muhtemelen onun içindir. Bu haftadan itibarenartık yavaş yavaş hissetmeye başlarsınız :) sakin kalıp yalnız başınıza karnınızı izleyip parmaklarınızla dokunun :)
262223-- Yagmurben oraya yaslaniyor yada toplanıyor bazen bende de oluyor bir tarafı 2.3 dakika sert oluyor hissediyorum 😂 kesin buraya toplanmış diyorum 23+0 olduk bizde
Yagmurben 262223-- aynen sanki orası top gibi oluyor ama sonra diyorum ki göbek deliğimin oraya kadar daha çıkmamıştır diyorum büyüdüğünü kabullenemıyorum herhalde 🥹💜
symag Yagmurben o haftalarda top gibi bir taraflarını yumru yapıyordu ben hissediyordum 16. Haftada .
Irem97- Bende 21 başında yavaş yavaş nadir hissediyordum 23 bugün girdik 2 gündür hiç hissetmedim plesantanın bebeğinin önünde olmasına bağlıyorum inşallah öyledir
Yagmurben Irem97- inşAllah bir sıkıntı yoktur. Yine de ihmal etmeyin doktorunuza sorun. Daha önceden hissedip şimdi hissetmiyorsanız doktorunuza sormanızı tavsiye ederim