ssevvallcnr sabahları aç karnına iki üç kayısı ve arkasından sıcağa yakın bir bardak ılık su içtim, ben genelde sabah 4,5 gibi uyanıp bunu yapıyordum bağırsakları kısa sürede yumuşatıp eski düzenine döndü, ayrıca saat 7 gibi de bir tatlı kaşığı elma sirkesi ve limon suyu biraz balla tatlandırıp yine sıcağa yakın ılık suyla içiyorum, yarım saat veya bir saat sonra kahvaltı yapıyorum şikayetim kalmadı