Herkese merhaba bu uygulamayı daha Yeni keşfettim Kocaeli’de oturuyorum umuttepeye gidiyorum sezaryan doğumdan memnun olan arkadaşlar varmı benim tereddütlerim var 26 haftamda plesantata kanama olduğunu söylediler korkuyorum kızımı kucağıma alabilirim inş.