Kızlar hepiniz burdaki isimlerini tam hatırlayamıyorum gören yazsın dünki maceradan sonra 2 saat önce gidip kan verdim veeee sonuçç 47.9 hamileyimmmmmm 😇🥰🥰🥰 inşallah sağ salim gelir 3. Bebişimmmm anlamadıgım beta nasıl aniden yükseldi perşembe 2.99 du ayy benim herşey karışık oluyor 🤣🤣 kusura bakmayın etiket yapamıyorum isimlerde doğrumu aklımdakıler bilmiyorum ama şuan betadan takip edip 1000 üzeri olunca dr gitmek kaldı çünkü adet tarihiö falan yokk 😃😃😅