Haziran14 ben de öyle anlamıştım bel ve kasık ağrısıyla ama test yapıp üzülmek istemedim çünkü ilk yaptığımda pozitifti kan verdim 59 çıkmıştı iki gün sonra tekrar verdiğimde 35e düştü ve kimyasal gebelik oldu çok üzülmüştüm ikinci tedavide reglimi bekleyip öyle kan vermiştim çok şükür sağlıklı ilerliyoruz senin de öyle yapmanı öneririm