Qwerty_vpn Merhaba, henüz 15+5 günüm. Bu kadar erken hareketlerı hıssedemem sanıyorum ama cok nadir belki iki günde bir diyebilitim böyle tekme hibi mi gerilme gibi mi desem anlık hissediyorum böyle olan var mı acaba
incinur0102 Qwerty_vpn hissedilir.Senin eğer ilk gebelikse ilk gebelikte ayırt etmekte belki zorlanırsın emin olamayanilirsin. benim 2.gebeligim ve daha erken hissetmiştim 😊
Qwerty_vpn Benim de ıkıncı arada 5 yıl olunca unuttum sanıyorum ama ılkınde daha gec hıssetmıstım genelde yoruldugumda oluyor bir de ondan korktum tesekkur ederım cevap ıcın🙏🏻😍
Damla-19 Ben suan 15. Haftadayım ikizlere hamileyim iki tane olduklarından mı bilmiyorum ama cok aşırı hissediyorum oynadıklarını içimde 😀