Bugun karin agrisi ve hafif peceteye gelecek kadar kahve lekelenmem oldu acile gttim betanin guzel yukseldigini soyledi lekelenme normal dedi ama keseyi gormediler gec dollenemde olabilecegini soyledi ama icim hic rahat degil 30 unda randevum var insallah gozukur ozamana kadar aranizda bu durumu yasayaniniz var mi acaba