Cansuq44 Merhaba kızlar ben ilk doğumu özelde yaptım sezeryan oldu ve lazerliydi dikişler simdi 2. Doğumda devlette yapmayı düşünüyorum ama duyduğuma göre lazerli yapılmıyormuş bilgisi olan var mı veya aradaki fark nedir bilgi verir misiniz ?
incinur0102 Cansuq44 ilk dogumumda devletteydi,lazer derken sanırım yapıştırma dan bahsettiniz,ama zaten hepsi yapıştırma oluyor estetik dikişte deniyor.İc kısımlara dikiş atılır en son üst katman yapıştırılır.Dogumdan 2.senesi kesik yeri belli olmuyordu benim
Oznur-96 Cansuq44 kuzum devlet hastenesinde doktora göre değişiyor çevremde devlette olan bi kaç kişinin sezaryan dikişi çok kötüydü Ve iltahap falan kapmasına rağmen randevusuz bakmadılar kadına tamamen doktor ve vicdanına bağlı devlet ne yazıkki
Cansuq44 incinur0102 lazer dikiş yapilmayinca iyileşme süresi daha uzun ve daha ağrılı geçiyormuş diye duydum o yüzden biraz tedirgin oldum açıkçası
incinur0102 Cansuq44 bir ay geçtiğinde üzerine yattığımda ağrım vs olmuyordu,1 yıla kadar ara ara kenarlarda oğlum kucagimdayken acı hissettim iğne batması gibi onun dışında bir şey olmadi
incinur0102 Cansuq44 benim bildiğim en üst kısım dikilmiyor heryerde yapıştırma oluyor,eskidendi bence dikiş olayı,yine de yalnız bilgi vermiyeyim burda dikiş atılan varsa yardımcı olur 🤷
Cansuq44 noluyosanagenemiross lazer dikiş yapılınca ağrısı daha az oluyor iyilesme suresi de kisa oluyormus dendi bana gittiğim hastanede de lazer de normal dikiş yapıldığını öğrendim o yüzden bende pek bilgi sahibi değilim maalesef