Sevilayms çünkü ağır , tek elle açıp kapatmak zor. Büyük , geniş , dar alanlara sığmıyor. Bagajda çok yer kaplıyor, sadece sürüşü güzel ve çocuk içinde rahat. Merdivenden falan çıkartacağınızda zorlanıyorsunuz , hele birde içinde çocuk varsa ölüm. Baston bulunmaz nimet. Ama 6 aydan sonra kullanılıyor. Şu an tekrar hamileyim. Allah nasip ederse kabin tipi almayı düşünüyorum. Yenidoğandan itibaren kullanılıyor , kullanışlı.