Senay1 Allah yardımcın olsun inşallah bir bilgim yok ama bende 35 haftalık doğum yapmıştım sadece 1 hafta küvezde kaldı 1 hafta da beni ile eşimi hastanede misafir ettiler bebeğimle iletişimim nasıl diye birde ekstra mama ilaç takviye ediyorlardı doktorumuz gelip gözetliyordu 2 kilo ile evimize geldik çok şükür şu an 2 yaşında korkma rabbim yardımcı oluyor güç kuvvet versin inşallah