Merhabalar benim ilk hamileliğim ama son bir haftadır iç çamaşırimin Islandigini görüyorum.yaklasik 32 haftadayim 8 ci aya giriş yapmış bulunmaktayım bu haftalarda iç çamaşırimin ıslanması suyumun erken gelmesi normal mi yoksa risk açısında zararlı mı