Meltem423 Merhabalar dogum yapali 10 ay oldu saclarim baya dökülüyor sanki saç kiran olmus gibi tepzm acildi aranizda bu durumu yasayan varmi
Skdinc Meltem423 benimde 8 ay oldu canım. İlk zamanlar çok döküldü. Son bir aydır düzeldi. Oda şampuanımı değiştirdim ve multivitamin takviyesi başladım sanırım ondan düzeldi. Şampuan sülfatsız kullanıyorum. Vitaminde pregnacare breastfeeding.
Senaykork Meltem423 benimkide öyle olmuştu kazitip peruk kullandım şimdi daha gür ve daha sağlıklı Ama yine hamileyim , yine doğumdan sonra dokulxek 😏