Kizlar 24 haftalık gebeyim sağlık ocağında ebem 28. Haftada aşı dedi fakat hamile olan başka arkadaşımdan 20 haftada olması gerektigini söylemiş ebe netten de baktım 3 ay sonu diyor bilgisi olan var mı kafama çok takıldı ben 6. Aya girmiş oluyorum bu durumda ne olacak şimdi