NareHaci hala uyuyobiliyoken uyuyun. Bende uzun süre yüz üstü yattım ama artık hayallerimde kaldı malesef🥲 bi zararı olmaz bebek büyüdükçe sola yatmak gerekirmiş kordondan kan akışı en güzel bu şekilde sağlanırmıs. E hep solumuzamı yatıyoruz hayır, ben sola yatarak uyudğum uykumdan sabah kazık gibi dümdüz uyanıyorum elimde değil