Heycanli canım nasıl oldun az önce bende yaşadım 6+6 yım direk hastaneye gittim doğum haneye çıktım orda ebe vardı Alttan bakılması gerektiğini söyledi ilk korktum ama mecburdum garip bişiyle alttan baktı sonra doktorumu aradı iğne ve 2 tane hap verdi iğneyi hemen yaptı hapın Bi tanesini şimdi diğerini 8 saat sonra içmem gerektiğini söyledi yerleşme kanaması da olabilir dedi yada kese bişi bişi dedi o anki halimle hatırlamıyorum kanın kahverengi ye dönecek dedi aynen de öyle olmaya başladı ayaklarını uzat dinlen sadece wc gideceğin zaman ayağa kalk dedi yarın da doktorum görecek allahın izniyle hiç birşey çıkmayacak