Ftmbyzt Kızlar doktorum çatı muayenesi yaptı 38. Haftadayım çatı kemiğim çok aşagıda ve dar dedi böyle olup normal doğuran var mı ya lütfen bilgiii
RuyaKuzey2534 Ftmbyzt çatın darsa bebek için tehlikeli olur. Sezeryan önermiştir. Hiç tereddütsüz kabul et. Çünkü riskli ⚠️
MadameHappy34 Ftmbyzt çatım dardı normal doğum oldu sezeryandan farksız çok fazla dikiş var WC ye çıkmak zulüm 22 gün oldu hala ağrım var çocuğun kafası çıkmıyordu 7 saat sonunda vakum yaptılar 😣sezeryan seçeneğin var ise değerlendir
Ftmbyzt neanladinyurdagull evet öyle söyledi bi kaç yıl sonra büyük tuvaletini tutamamaya başlarsın dedi
ilaydacetin42_42 Gunes17 Ay sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün inşallah gerçekten büyük tuvalet ne alaka ? 😂❤️
Ftmbyzt MadameHappy34 bende hep normal doğurmak istedim şuan 40. Haftadayım ama açılma falan hiç bişey yok çatım da darmış naparım bilmem
Sunactn35 Ftmbyzt alttan muayneyle aynı galibaa iki kere alttan muayne etti doktprr çatıma yorum yapmadı keşke yapsaydı yaa 😄😄 uygun olmasa söylerdi dmi sadece açıklık olamdığını söyledi
Ftmbyzt Sunactn35 yani şöyle söyleyebilirim son 1 2 hafta kala yapılıyor muayene parmağını içerde açıp çocuğun çıkıp çıkmayacağını ölçüyor doktor 😂
Sunactn35 Ftmbyzt allah yarabbi sen ayrdim et oraya ellenemden doguramazmiyiz yaaa ben dayanamiyorum 😀
MadameHappy34 Ftmbyzt Allah yardımcın olsun ben çok sancı çektim doğumum çok zor oldu 🥺 sezeryan daha zor diyen var ve vakum çok korkutmuştu beni ben gittiğim de 1.5 cm açıklığım vardı sizin açılmanız yoksa bilemiyorum nasıl olur.