Altanbebek Merhaba arkadaşlar 39+6 yım ilk gebeliğim sadece belim ağrıyor dayanılmaz bir ağrı değil doğum başlamış olabilir mi ? Ne yapmamı önerirsiniz ?
Bisofiya Ağrılarını takip et canım, biraz uzan gelip geçiyorsa ve tekrar geliyorsa sancı ölçer uygulamalar var onlarla ölç, duşa gir biraz sıcağa yakın su tut çıktıktan sonra devam ediyorsa gerçek sancı olabilir