Selam kızlar;
Neredeyse 1,5 ay oldu ben hala adet olmadım . Düzenli olan biriyim yani her ay olurum . Hatta son 3 aydır hep 3 4 gün erken olurdum .testler 2 kere kan verdim doktora gittim yok yok . Kadın doğum doktorum 1 hafta daha bekleyelim afet söktürücü vermicem dedi . Tsh değerine de baktıralım dedi 1.8 çıktı . Yani gebelik yoksa niye bekleyelim dedi ? Söktürücü içsem iyi olurdu hamile değilsem . Doktora 3 gün önce gittim . Offf