Hanim78 Bebek masraflarıyla geliyor ama şükür rızkı da geliyor dediğiniz gibi. Hepsi sıfır olmak zorunda değil zaten. Hatta belki de hevesle aldığımız bazı eşyaları almanın da hiçbir mantığı yok. Giydikleri temiz ve özenli olup, iyi yetiştirmeye çalıştıktan sonra ne güzel... Belki bilindik bir sözdür ama biz ilk defa Açelyana’dan duyduk: Bebeğin yediği helal, giydiği harammış. Kıyafetler eskimeden küçülüyor diye böyle söylendiğini duyunca eşimle arada anıp eğleniyoruz 😊 Sıfır olmasa bile bizim gibi aylarca, yıllarca giyip eskitemiyorlar ki... Bereketleriyle gelsinler ve istediğimiz kadar yapamasak dahi eksik kalmasın yavrular o yeter. En önemlisi de sevgileri eksik olmasın gerisi hallolur.