Wish Seymameva bence artık başlayın inanın eksikler hiç bitmiyor sonrasında yıkaması ütülemesi zor olur yine de siz bilirsiniz tabi
KucukMik Wish emzik, biberon, küvet diyerek başladım ama dediğiniz gibi ne kadar alsak da eksik bitmiyor ve artık eskisi kadar rahat gezemiyorum. Tez elden bitirmeye çalışıyoruz 😊
KucukMik KeremSevda27 21 Şubat görünüyor ama bizimki kalp atışından beri hep önden gidiyor. En son bir buçuk hafta öndeydi erken gelecek gibi 😊 Sizinki ne zaman?
Melissnil Wish 31.haftama geldim. Bir tek canım yavrum eksik şimdilik. Geri kalan herşeyi tamamladım odası eşyaları bakım setleri herşeyi hazır kızımın. Sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🌸🐣