Betulll1996 38 haftalığız kızlar planlı sezeryan tarihim salı günü biraz yol yürüdüm merdiven çıktım kasılma ve bebekte toplanma vajinada şiddetli baskı var nişanımda geldi doğum hemen başlıyormu
Ftmrn Betulll1996 sancılarını takip et canım benimde ilk gebeliğim daha belirtim yok ama akıntını, suyunu, sancılarını takip et bir nst çektir
YaseminBatrk Betulll1996 yani sabaha dogurabilirsin de 1 haftayı da bulabilir. Tamamen kişiden kişiye değişir. Planlı sezeryan yapmak istiyorsanız doktorunuzla irtibatta olun. Belkide sanciniz var hissetmiyorsunuz.
annekuzusu_ Betulll1996 nisaniniz nasıl bişe bizere bilgi verir misiniz ilk gebelik bilmiyorum nasıl oldugunu
Betulll1996 Mrsfly var canım ben dedim dayanılmayacak kadar değil henüz duş falan alıyım ama bi yazayım buraya dedim
Mrsfly Betulll1996 hemen önce doktoruna haber ver en azından bilgisi olsun hemen hastaneye çağırmaz ama saat daha da geç olmadan mutlaka ulaş o seni yönlendirir zaten. Sağlıkla al kucağına canım. :)
Betulll1996 Mrsfly verdim canım mesaj attım bende hemen duşumu falan aldım alalhım hayırlısı neyse Onu nasip eylesin
YaseminBatrk Betulll1996 normal de olabilir yorulduysan iyice dinlenemediysen çok normal. Kızımda Nisan gelmişti açıklık sancı yoktu eve gelmiştim. Ertesi gün gene Nisan geldi gittim doktora artık gitme suni verelim dedi suni verdi 40+2 de doğurmuştum kızımı.
Ayka-Mirvari Betulll1996 Allah sagliqli evlad nasib etsin .ben 40+1 deyim hala nisan falan yok .inseallah bendede gelir