esmerella37 cnm ileriye gore haraketsizlik cok gozukuyor ileri cok az vıtamın fılan kulnması gerekiyor
Gamzealptkn esmerella37 morfoloji normal form yazan kısım sanırm morfoloji sizin 11 bizim 2 internetten baktğmda orasnn en az 4 olması gerektği yazıyordu
Sevgi56 Gamzealptkn evet morfolojide biraz düşük yüzde iki. yüzde 4 ün üstünde olmalı. Ama hareketlilik ve sayı daha önemli, bunlar iyiyse morfoloji tek başına önem kazanmıyor
Sevgi56 Gamzealptkn Hareketlilik için doktor bunu vermişti bizde işe yaradı. Biraz pahalı ama şuan güncel fiyatını bilmiyorum.
esmerella37 Gamzealptkn benmkinde morfolojı normal 44 senin 2 mi ? onu anlamadım eger ikiyse cok dusuk yani normalı 32 mi ne olması gerekiyormuş
Gamzealptkn Sevgi56 [https://mutluresim.com/images/2023/05/21/n1bH1E.png](https://) Bize bunu verdi doktor 60 lı ikinizde kullanın ddi
Gamzealptkn Sevgi56 yani hem hareketlilk ve sayı düşük hem morfoloji öyle mi peki bunlar için sadece vitamin mi veriliyor doktor bana korunma ddi bu durumda tekrr kimyasal geçirmez miym ki ben
esmerella37 Gamzealptkn he anladımm bende sormustum da 32 olması gerek senin 44 demislerdi blemedim vala