Kimisi sancı hissetmiyor sadece kasılma hissediyo şuan 38 +4 üm aynı belirtiler bende de var fakat devamında sancı giriyo siz takip edin saat başı yada 2 saatte 1 olarak başlar fakat daha sonra azalır 5 dk da bir olursa siz doktora gidin çünkü kimi sancı değil kasılma hissediyor sadece ben şuan takip ediyorum not defterine saat yazıyorum