İmza atıp çıkabiliyorsunuz diye biliyorum bende devlet takipliyim, eve gidip birliktelik, sıcak duş, 10-15 dk merdiven çıkma yapın bence ağrılarınız şiddetli başlayınca hastaneye gidin.. en azından sezeryan olmaması için elinizden geleni yapmış olursunuz baktınız gelişme yok sezeryan da çok kötü bir şey değil 🌸 sağlıcakla gelsin inşallah