sedaaktas18_ 28+⅘ yani 1-2 gundur benimkide cok oynamadi. Kipir kipir olan cocuk arada bi hareket etti. Bende korktuum ama suan cok sukur iyiyiz. Cok fazla is yapmstm hareketliydim yani o 2 gun. O yzdendir diye dusundum. Bende seker meker bseylerle bi dürttum cocugu 😂 demem o kiiii, arada sirada oluyor boyle saniirmmm. Uyku duzeni olusuyor falanda deniliyor ya belki ondandir ☺️ veya esek sipalari cok uyudugu icindir 😂😂 bir sey olmaz Allahin izniyle 🌺