Benim de 22. Haftadan beri rahim ağzı uzunluğu 2.5 cm, hep yatarak 33u doldurduk şükür, 34. Haftadayiz ikizlerimle. Agrim var ama nstde çıkmıyor, dr normal diyor. İyice ağırlaştım. Yarın kontrolüm va, ne diyecek bakalım. 2 hafta daha sabretsek çok iyi olacak arkadaşım. Rabbim yardımcımız olsun, bebeklerimiz sağ salim zamanında gelsin 🙏🙏🙏 gelişmeleri yaz bize de