Ozge56 happyvera yok bişi olmaz yemişsin sonuçta artık dönüşü yok. Birsey olmaz yeme ama birdada güzelim
muziceanne_ Eee ben aşeriyorum diye hep yiyorum 😟 yarın dokto r kontörlüm var soracağım ama oğlumda da yemiştim hatta kocamdan getirmesini istedim 😁😁
Lale12 Hem dipte olduğu için cıva içeriyor hem de bakteri vs durumu yönünden çok el değdiği için risk içeriyor yememenizi tavsiye ederim ama bir kereden birşey olmaz