Humeyraeslem1 benim kızım daha 1 aylık bile değildi. Kaynanam tutturdu bunun gözü kayıyor diye sanki bi 💩 biliyor gibi. 1 aylık kontrolünde çocuk doktoruna sordum. Doktor bana yeni doğan bebekler zaten sürekli uyur gayet normal bu kayma senin de uykun gelse gözün şaşı olup kaymıyor mu dedi. Hatta öyle ki bazen 1 yaşına kadar normal kabul edilir bu durum dedi. Kaynanama anlatmaya çalıştım anlamadı, inanmadı inanmış gibi yaptı. 3. Ayında göz muayenesi yapılıyor zaten kontrolünde de bişey çıkmadı. Şimdi 5 yaşında bi sorun yok çok şükür darısı kardeşine. Sende takma her konuşanı doktora sorduysan sıkıntı yok🫶🏻