Sena_1997 Merhabalar 23+2 haftalık gebeyim yaklaşık 2 haftadır hic kilo almıyorum şu ana kadar toplamda 4 kilo almisim sizce neden olabilir yemegimide duzenli yiyorum zaten zayif hamile kaldim 42 idim su an 46 kg yim ne yapmalıyım
Sabina13 Sena_1997 ilk gebeligimde sadece 5 kilo almisdim..bebek saglikliydi ama…kilo almanizin cocugun saligiyla ilgisi yok..yapisal bir ssy bence…
1asel-duru Sena_1997 artık almaya baslarsin belki bebek kilo alıyodur. Bende 30 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim 47 kilo ile hamile kaldım şu an 64 kilodayım 18 kilo almışım 😱 ama memnunum kilom hiç belli degil her bünye aynı değil kilo almamak bir sorun değildir ki
sselinn Sena_1997 bebek kilo alıyorsa sorun yok merak etmeyin. Ben 35.haftamda tartıldığımda 1.5 kilo verdiğimi gördüm ama bebek almıştı. O yüzden kiloyu dert etmeyin.
1mucize Sena_1997 sağlıklı besleniyorsanız bebeğinizin gelişimi haftasıyla uyumlu kilosu yerindeyse sizin kilo almamanız bi yandanda iyi oluyor öyle demişti hemşirem doğumun daha rahat ve kolay geçer diye. ben 37+6 haftalık normal doğum yaptım hamileliğim boyunca 4 kilo aldım 78 ile hamile kaldım 83 ile doğuma girdim bebişim 3240 gr doğdu gayette sağlıklı çok şükür 🌸