Annem isminin konulmasını istiyor bende istiyorum annemin ismini koymayı eşimde koymamda bi sakınca görmüyor saygı duyuyor ama iki isim koymak istemiyo sizce iki isim olarak güzel mi yoksa tek mi ❣️ ikra ismi de eşimle baş harflerimizden oluyo ve anlamı güzel