anka01 Kızlar 16. Da test yaptırdım 863 çıktı, 17. De 1341 çıktı, 19. Da 3.668 çıktı değerlerin bu kadar yüksek olması normal mi yoksa ikiz midir ☺️☺️🥰
Forever anka01 5400 çıkmıştı benim tek gebelik şuan ama nasip kuzum hcg çok ta net birşey değil her gören bu değerler ikiz gebelik dedi ama tek mesela
anka01 Forever bana da öyle diyorlar tereddüte kaldım peki siz ultrason da ne zaman gördünüz beni doktorum 30. Da çağırdı çok geç değil mi ya 🤦🏼♀️
Forever anka01 ikiz gebelik 19.haftada belli olur canım zaten 21-24 hafta arası detaylı ultrason olursun 30 yolun sonu sayılır geç yani bayağı. Beni riskli gebelik olduğu için renkli ultrason ve detaylı baktı doktorum mümkün değildi zaten ikiz olsa da görmemesi
whitechocalete Pamuk merhaba benim de 4+5 beta hcg oldukça yüksek yarın randevum var karından ultrasonla keseyi görebilir miyim acaba ? 3000 üstü görünüyor diyolar benim daha yüksek ama hafta olarak 4+5
Pamuk whitechocalete Benim 3200 de gittiğimde 10m kese vardı canim.Alttan göründü.1bos gebelik geçirdiğim için keseden sonra 2 kere daha beta ölçtürdüm.
tugba3863 anka01 benim tüp bebek transferden sonra 12.gün 1400 çıktı, bir hafta sonra ultrasonda iki kese göründü. Adetinizden kaç gün sonra bu değerler çıktı o önemli😊