Muhtemelen olmaz açılma VS canım bende 25 ve 29 da iki kez yaptırdım yüksek tansiyon ile gittim rahmin içine 3 parmağını ileri ittirdi gözlerimden yaş geldi bağırdım resmen. Rahim duvarı ince sandılar tartıştım hatta doktorla. Şuan 36. Haftadayım bende senin gibi korktum gövdemi zor attım bu haftaya