34feyza Kızlar dün renkli usg çekildim ve doktor beyninde kist olduğunu söyledi geçiyormuş 28 haftaya kadar böyle bir durum yaşayan var mı
berkabusra1 34feyza hiç kafanızı takıp canınızı sıkmayın bizdede 20. Haftada detaylıda söylenmişti ve doğuma kadar geçer dedi doktorumuz 26. Hafta civarında geçmişti sizinde geçer inşallah en kısa zamanda 🙏🏼
Prensesannesi96 34feyza yakın bi arkadaşıma söylediler kızın psikolojisini bozdular sonra kendi kendine gitti dediler çokta saflıkla oldu oğlu çok şükür baska bir doktora daha git derim canım .. geçici demişsede üzülme geçer Allah’ın izniyle
Omermomm_ 34feyza büyüklüğü ne kadarmış canım benim oğlumda da vardı doktor çok küçük onun bi hükmü yok dert etme dedi
Herseyguzelolsun7 34feyza o zaman bu bulguyu unutun, tek başına hiçbir önemi yokmuş geçermiş perinatologdan dinlemiştim 💕 Sağlıkla gelsin yavrunuz ☺️❤️ Moralinizi hemen düzeltin lütfen 🙏💐
berkabusra1 34feyza dualarımız sizinle.🙏🏼🙏🏼 Ama gerçekten kendinizi üzmenize hiç gerek yok bebeğinizi de üzmeyin bunu düşünüp malum onlarda bizim duygularımızdan etkileniyorlar en kısa zamanda sizde güzel haberi alırsınız emin olun buna ☺️
Omermomm_ 34feyza doktorunuz önemli olsa uyarırdı demekki sizinde küçük kafanıza takmayın geçer emin olun video var youtubede dediklerimiz tatmin etmezse doktordan da dileyenilirsiniz ama hamileliğinizi bebişe ve kendinize zehir etmeyin lütfen ☺️