Kızlar hayırlı akşamlarınız olsun. 36 haftalık hamileyim. 29.haftada başı aşağı pozisyonda duruyor bizim hıçkırık bey. 35.hafta kasık ağrılarım sıklaştı kasılma sertleşme sert tekmeler arttı iyice. Bugün de kasıklarıma oturup kalktıkça bir ağrı saplanıyor yatınca geçiyor. Sanki kasıkta ki damar ve deriler geriliyor gibi bir ağrı. Kontrol günüm perşembe günü ancak doğum kanalına yavaş yavaş giriyor olabilir mi? Nasıl bir belirti olur doğum kanalına yerleşirse?