10 günlük bebeğim var ve meme reddi yapıyor bi türlü almıyor memeyi, bende mama veriyorum biberonla ve 60 cc veriyorum 2 -2.5 saate bir, ml olarak mama fazla mı oluyor acaba bagırsaklarına zarar verir mi, ne kadar vermem gerek?
Bebeğim de bitiriyor hepsini ve istifada yapmıyor, şuan için kakasını da yapıyor ben sonraları bagırsaklarına zarar vermekten korkuyorum