Mrsceyms Son bir kac haftadir. Kasik agrisi tavan yapti bende. Ozellikle biraz oturuyorum kalkarken zor yuruyorum agridan. Birkac adimdan sonra aciliyorum ama cok zorluyor. Gece uyurken her donmede uyaniyorum kasik agrisi beni mahvetti. Sizce neden oluyor😞
Slakiprtci Mrsceyms aynı sorun bende de var 31 haftalık hamileyim gece uykudan uyandırıyor beni bi anda sancı giriyor ve ne yapacağımı şaşırıyorum
Mustafayigitvebeytugannesi Mrsceyms o kasik ağrısı çok zor bende de vardi üstelik bende 27 haftalıkken başlamıştı doktor hem enfeksiyon dedi hem erken doğum riski dedi. İlaç yazdı toz yazdi ama geçmek bilmedi.. sonra 33 haftadan sonra daha çok arttı resmen yataktan birinin yardımıyla flan kalkiyodum. Sancılarım da vardı. Ve 36 haftalık doğdu bebeğim..
Mrsceyms Slakiprtci Galiba magnezyum eksikliği veya enfeksiyondan kaynakli oluyormus. Magzenyum basladim. Fakat enfeksiyon kesin var bende saglik ocagina gitmeliyim sanirim. Son aylar hep zor geciyor 😞
Slakiprtci Mrsceyms bende doktora gidince söyleyim bari erken doğum riski falan olur diye korkuyorum valla
Mrsceyms Mustafayigitvebeytugannesi bende korktum simdi. Git gide artiyor enfeksiyon varsa da cozum bulmak gerek. İnsallah sizin kadar sansli olabiliriz. 30 hafta da cok erken bebegim icin
Mustafayigitvebeytugannesi Mrsceyms Canım ben her gece hastanedeydim açıklığım da vardı bebeğim kafası da kanaldaydi bebeğim 28 ile 30 haftalık arası doğabilirdi ben aşırı kötüydüm yattigim yerden o acıyla flan kalkamiyodum kasıklarıma bı agri girerdi yerde kivranirdim ağlardım ama beni iğne ve serumla durdular sancılarimi 36 haftaya kadar anca dayandı daha doğrusu 35 haftalık. Yani doktor 35 diyor ben 36 diyorum.