23 haftalıkken sağ böbreğimde 11mm büyüme oldu ağrılarım oluyodu doktorum soluma yatmamı ve bol su içmemi önerdi 15 gün sonra gittiğimde büyüme kendiliğinden küçülmüştü banada demişti eğer büyümeye devam ederse ve sancıların artarsa stent takılacak diye Allah’a şükür gerek kalmadı şimdi ayda bir kontrole gidiyorum