Goktug61 Kızlar ayaklarımda zaten kaşıntı sorunu vardı hamile kaldıktan sonra daha da arttı ilaç da kullanamıyorum bu şekilde olup nasıl başa çıktınız kaşıntı çok şiddetli ve bazen uykudan uyanıyorum 😞