Merhaba sokakta bulduğum sarman bir kedi vardı yüksekten düşmüş yaralıydı tedavilerini aşılarını yaptırdım kısırlaştırdım çokta tatlış bir kedicik.. Fakat yollarımızı ayırmamız gerekiyor eşim kesinlikle evde istemiyor alerjisi var çünkü gözleri falan şişiyor akıyor acillik oluyor.. Balkonum kapalı büyük orda tutuyorum şimdilik eşim yokken çıkarıyorum vs. Sokakta asla yapamaz heryere ilan açtık ama ne dönen var ne isteyen sizden ricam lütfen etrafınızda varsa kedi bakan seven birileri ben tüm kum ve mama masrafını aylık olarak karşılıycam yeterki güvenli ve mutlu bir yuvası olsun. Annelik vicdanımı desem ne desem asla sokağa bırakamam evdede tutamıyorum eşim yüzünden.. Arada sıkışmış durumdayım lütfen yardımcı olunn😞😞