Zuleyhasc Ara ara belime ağrı giriyor. Bebek de bir iki saattir çok hareketli. 31+2 deyiz. Bir de merak ettiğim şey sancı ilk nasıl başlar
Slakiprtci Zuleyhasc bel ağrısı bende de var valla sürekli uzanmak istiyorum yürüyüş yapıp gelince daha kötü ağrıyo 31+2 benim de 😔