Edebyahu canım bebek için bez stok yapmanı tavsiye etmem çünkü aldığın bezin bebeğine iyi gelip gelmeyeceği riski var diyelim ki aldığın bez bebeğine iyi gelmedi bezi değiştirmek zorunda kalacaksın ve stokladığın bezlerde elinde kalmış olacak bence önce 1 numaradan al bittiği zaman bebeğin durumuna göre alırsın biz öyle yapacağız 🌺🌺