Hizligonzales Azra00 bepanthol cok sukur 1kere pisik oldu surekli kullandim cunku olsada olmasada oldugunda da hemen gecirdi
Sibel_gedik Azra00 sudocrem en iyisi bence , benim oğluş alerjikti ıslak mendil yıkayıp silerdim altını , peşinden sudocrem. Kendime de kullanıyorum hala🙂🌸
defneemom Azra00 bepanthol,sudocrem,sebamed hepsini hamileyken almıştım döndüre döndüre kullanıyorum hepsi güzel ama kızım öyle çok çok pişik olmadı hiç
Pnrstrl Azra00 temiz içerikli istiyorsan mustela diğerlerinin içeriği temiz değil ne yazık ki bende mustela aldım daha kullanmak nasip olmadı bakalıımm 🫠